کارشناس سازمان هواشناسی گفت:دو روز پایانی هفته بارش ها در شمال کشور شدت می گیرد.

افزایش بارش باران در استان های شمالی در روزهای پایانی هفته/ بام ایران خنک ترین شهر کشور

سلامت نیوز:کارشناس سازمان هواشناسی گفت:دو روز پایانی هفته بارش ها در شمال کشور شدت می گیرد.

به گزارش  سلامت نیوز به نقل از میزان، امیر سرکرده گفت: شهر کرد با دمای 5 درجه سانتیگراد خنک ترین شهر کشور در صبح امروز بود.فیروزکوه نیز صبح امروز دمای 9 درجه سانتیگراد را تجربه کرد.

وی با بیان اینکه سامانه بارش ها در سواحل شمالی کشور ضعیف شده است، خاطرنشان کرد: همچنان بارش های پراکنده و موقتی در سواحل شمالی کشور از جمله استان های گلستان، گیلان، مازندران و خراسان شمالی را داریم.

سرکرده با اشاره به استان های جنوبی کشور نیز گفت‌: امروز در استان هرمزگان و ارتفاعات کرمان رگبار، رعد و برق و باد موقتی پیش بینی می شود که امکان سیلاب هم در این مناطق می رود.

وی با بیان اینکه این شرایط برای چهارشنبه و پنجشنبه نیز در جنوب کشور پیش بینی می شود، افزود: شدت بارش ها امروز بعد از ظهر در این شهرها بیشتر است.

سرکرده گفت: هموطنانی که قصد سفر به شهرهای شمالی کشور را دارند، اطلاع داشته باشند که بارش ها برای امروز و فردا خفیف پیش بینی می شود اما از پنجشنبه شب و جمعه بارش در نوار شمالی کشور افزایش می یابد.

کارشناس هواشناسی به مواج بودن دریای خزر در روزهای پایانی هفته اشاره کرد و افزود: امروز و فردا برای سواحل دریای خزر روند افزایش دما پیش بینی می شود.

وی  حداقل دمای امروز تهران را 20 درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت‌: بیشینه هوای امروز تهران به 31 درجه سانتیگراد می رسد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha